Kundemottaker Bergen

Bergen

Ferda Bergen søker kundemottaker! 

FAST STILLING

Ledig stilling kundemottaker

Ferda fortsetter å vokse, og vi investerer aktivt i å gi kundene våre et enda bedre serviceopplevelser. Vi søker en dyktig kundemottaker som skal være bindeleddet mellom Ferda og kundene våre. I rollen vil du samarbeide tett med verkstedleder og bidra til god informasjonsflyt, presise avklaringer og en profesjonell og god kundeopplevelse. Er du strukturert, serviceinnstilt og trives i et dynamisk miljø, kan dette være en spennende mulighet for deg!

Dine oppgaver

Som medarbeider hos Ferda vil du bli en del av Norges ledende bobil- og caravankjede. Som kundemottaker vil du bli vårt viktigste kontaktledd med våre kunder i ettermarkedet, og du får jobbe med kundeservice gjennom i vårt CRM-system, Hubspot.

Vi som arbeider hos Ferda Bergen har ulik fartstid i avdelingen, men har et felles mål om å skape gode kundeopplevelser og utvikle Ferda til å bli det foretrukne valget for kundene våre.

Arbeidshverdagen som kundemottaker vil bestå av å ta imot og besvare kundehenvendelser både på e-post, telefon og ved disk.

Dine oppgaver

  • Ta imot og besvare kundehenvendelser
  • Registrere bookinger av verkstedtimer
  • Planlegge kalenderen for verkstedet
  • Fortløpende oppdatering av arbeidsordre
  • Sørge for at avtalte verkstedoppdrag skjer i henhold til avtale
  • Fakturere verkstedoppdrag

    Hvem er du?

    Vi ser etter en humørspreder med glimt i øyet og ståpåvilje. Liker arbeidsdager med høyt tempo og er glad i struktur og orden? Da bør du lese videre! Det er en fordel om du har erfaring fra lignende arbeid, men det er ikke et krav. Vi ser etter deg som liker nye utfordringer, jobber strukturert, sprer godt humør og vil være med på å sikre en langsiktig og god relasjon til kundene våre. Som kundemottaker må du være imøtekommende, strukturert og ha høy arbeidsmoral.

     

    Ønsket kompetanse

    • Erfaring med planlegging og koordinering fra verksted, servicebedrift eller produksjonsmiljø
    • God forståelse for arbeidsordre, kapasitetsstyring og ressursplanlegging
    • Kjennskap til teknisk service, mekanisk arbeid eller ettermarked er en klar fordel
    • Erfaring med bruk av ERP- eller verkstedstyringssystemer (f.eks. Verendus eller tilsvarende)
    • Evne til å skape god flyt i en travel hverdag, med mange parallelle oppgaver
    • Strukturert og løsningsorientert med høy gjennomføringsevne
    • Gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
    • Fordel om du har erfaring med å følge opp teknikere, koordinere team eller jobbe tett på produksjons- og serviceprosesser

    Vi tilbyr

    N

    Utfordrende og interessante arbeidsoppgaver

    N

    Godt arbeidsmiljø 

    N

    Lønn etter avtale og pensjons- og personalforsikring

    N

    Konkurransedyktige betingelser

    N

    Et godt faglig og sosialt miljø med stor takhøyde

    N

    En arbeidsplass med gode utviklingsmuligheter

     

    Hvis du synes dette høres interessant ut, send din CV og søknad til oss snarest, vi intervjuer fortløpende.

    Har du spørsmål om stillingen, kan du kontakte Kristine Andersen Midlang. kristine.andersen.midlang@ferda.no

    tlf.: 465 01 066

    }

    Frist: Snarest

    Landsdekkende kjede

     

    Ferda er medlem av Norsk Caravanbransjeforbund – interesseorganisasjonen for caravanforhandlere i Norge.

     

    Med over 50 års erfaring har Ferda opparbeidet seg Norges største og beste utvalg av campingvogner og bobiler. Vi har i tillegg avdelinger over hele landet.

    Se nærmeste avdeling